perjantai 17. maaliskuuta 2017

HERKKUHIMON YLLÄTTÄESSÄ

Päätin olla syömättä herkkuja kaksi viikkoa. Siihen asti, että pääsen taas treenailemaan. Ei jäätelöä, ei suklaata. Pieni juttu jollekkin, mutta aika big thing tämmöiselle herkkuhiirelle. :D Niinpä mulla on jemmassa pahojen päivien varalle Fastin proteiinipatukoita, mitkä menee ihan täydestä suklaapatukasta! Tässä mun Top3, aa että.

Sivuuttamatonta ykkössijaa pitää Nax Crispy white choco - ei maistu ainakaan omassa suussa yhtään erilaiselle oikeain valkosuklaan kanssa! Näitä voisi vetää vaikka kuinka monta putkeen, mutta jo yksikin kyllä hellii makuhermoja ja tyydyttää makeanhimon.  Hyvänä kakkosena Max Crispy Caramel ja kolmossijaa pitää Nix Crunchy vanilla. 


Nax ei muistuta koostumukseltaa ollenkaan protskupatukkaa, mikä on ihan superhyväjuttu. Kaksi seuraavaa jo kaukausesti tuo mieleen ne perinteiset patukat, mutta ei liiaksi. Hyviä kaikki ja mikä parasta, nämä eivät sisällä julmetusti kaloreita!

6 kommenttia:

  1. Mä oon rakastunut Lidlin Sportyfeel minttusuklaa-protskupatukoihin, koska ne muistuttaa maultaan tosi paljon pätkiksiä :D en tosin syö niitä herkkuhimooni, vaan töissä nappaan tauolla jos meinaa alkaa hiukomaan. Herkkuhimoon mä yleensä syön mustikoita tai teen makean smoothien :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vitsi, pätkiksen makuinen prodepatukka kuulostaa jo melkein liian hyvältä :D Mustikat on itselläni kans semmoinen herkun korvike, etenkin maidon kanssa ja jäisenä !

      Poista
  2. Proteiinipatukat on niin herkkua etten kestä! :-D

    VastaaPoista
  3. Noita oon tsiigaillu jo pidemmän aikaa kaupoissa, mutten oo kehdannut ostaa :D Ehkä nyt sitten viittin. Yleensä en oo tykänny protskupatukoista, kun ne on useat niin paksuja ja raskaita niellä ja purra.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Nää ei tosiaan muistuta yhtään perinteisiä prodepatukoita,ei jää kitalakeen kiinni :)

      Poista